06 lipca 2014

Cienka linia


Każdy wie jak ciężko o dobrą, gustowną reklamę marek modowych, nie przekraczającą granicy smaku.  Twórcy albo nie zdają sobie sprawy (w co szczerze wątpię) albo celowo przekraczają granicę największym palcem u stopy. Bądź też całą stopą.  Dla porównania: wybrane kampanie  reklamowe uważane za najbardziej kontrowersyjne vs kampanie domów mody wiosna-lato 2014.

 Więc? Jak odbieracie tego typu  reklamy ?Są dla Was szokujące, podniecające, obraźliwe ?









 


Cienka linia jest pomiędzy delikatnym, podniecającym przedstawieniem nagości a obrzydzeniem i seksizmem.  Jestem przeciwniczką epatowania tak dosadnym seksem.
Kontrowersja jest dźwignią handlu to fakt. Zrobiło się o tym głośno, też fakt.  Z tym, że świadomy konsument nie zaufa marce, która przedstawia się w taki sposób.
Za to bardzo chwalę nowsze kampanie. Są takie jak lubię: gustowne, bez wymuszonej kontrowersji.
Kampanie wiosna/lato 2014
fot.Domenico Dolce

fot.Steven Klein




fot.Karl Lagerfeld


fot.TOILETPAPER Magazine (Maurizio Cattelan, Pierpaolo Ferrari i Micol Talso) 
fot. Steven Meisel

fot.Craig McDean


fot. Mert & Marcus

fot.Mert & Marcus
fot.Mert & Marcus


Dior ,  fot.Willy Vanderperre



















6 komentarzy:

  1. Niektóre reklamy są do przesady niesmaczne .. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram! Dobre marki nie potrzebują nagości, by się wypromować. Ciekawe informacje :) dodaje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uczyłam się o tym na marketingu. Czasem szokujące reklamy są idealnym wabikiem, zwłaszcza jeśli chodzi o młodzież.

    OdpowiedzUsuń
  4. kontrowersyjny temat wybrałaś ;))
    ciekawy blog :p
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobry temat na dyskusje ;)
    mega blog
    będę tu zaglądać
    obserwuję i liczę na to samo
    misiaa200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, kontrowersja nie zawsze ma sens. Te epatujące golizną zdjęcia mnie osobiście zniechęcają do tych firm, zamiast zachęcać...
    Ciekawy artykuł.
    Pozdrawiam i dzięki za wizytę u nas,
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze - to bardzo motywujące.

Staram się odwiedzać każdego bloga ;)

TOP